Sushi!

Idag så hadde vi en lektion i skolan pga att det var en halv studie dag, låter konstigt jag vet men det var bra ändå.
Sen gick Jag, Russiaboi, hugo, Emma (jättelurvig bäver) och frida till en busstation när vi lika gärna kunde gå till kungsmässan direkt men men vi hadde ju roligt. speciellt när ryssen skulle ta genvägen och komma först till busskuren där han halkade och slog sig (FAIL!). sen så tog vi bussen till kungsmässan där jag fick säga farväl (vilket söt ord) till ryssen. sen i kungsmässan så ville frida äta sushi, Sushi är ett svårt ord att utala för mig men aja jag fick ut ett par roliga bokstäver ändå. sen så chilla vi lite vid fotöljerna (aja jag fick sitta lite vid sidan om). sen så gick vi till stationen och gick på våra bussar.

nu sitter jag hemma och väntar tills kladdkakan är färdig. (mums va gott!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0